Facerea de bine e…

Cei de la Rom s-au gândit să facă o treabă simpatică în online și să schimbe ambalajele (virtual) ca un mesaj pentru românii care locuiesc în străinătate.

Ce a urmat? Multe comentarii delicioase.

Facerea de bine e... 1

Marian e empatic și îndurerat. Poate și un bun creștin. Când nu postează poze cu lumânări aprinse și citate siropoase pentru „cei dragi plecați de lângă noi” (da, face asta)… are timp să urască ungurii. De ce? Nu se știe cu exactitate, nu știm dacă așa a învățat la școală, acasă, ori vreun Istvan l-a lăsat fără iubirea visurilor. Cert e că Rom nu trebuie să pună streagul unguresc pe ambalaj (chiar dacă ăsta e un mesaj pentru românii de acolo, nu pentru unguri – să nu facem apel la logică).

Oricum, pentru un român adevărat precum Marian Anton trebuie menționat că „Anton” e nume de origine etruscă (etrușcii n-au fost daci = români).

Azi Marian Anton a învățat multe despre el: că-i xenofob, n-are haz și nu e nici 100% român – așa cum cel mai probabil își imaginează el că înseamnă „român”.

Facerea de bine e... 2

Și eu am un văr la Brăila care și-a cumpărat o vioară dezacordată. Ce legătură are asta postarea Rom? Nici măcar una, dar credeam că suntem la concursul „Cine spune o porcărie mai mare fără legătură cu subiectul în cauză și arată că e limitat!”.

Cred că am pierdut concursul.

Facerea de bine e... 3

Nicu e un caz special. Pentru că Nicu era principalul consumator de ciocolată Rom. Nicu a lovit afacerea unde o doare mai tare. Vânzările au scăzut cu 99%.

Cine e Nicu? (Da, am avut timp să mă uit). Nicu e un patriot adevărat. Nicu se prezintă pe Facebook ca fiind un iubitor al țării, postând chestii comuniste (realizările vrednicului popor), rugăciuni cu Arsenie Boca și încurajând lumea să cumpere produse românești.

Ce păcat că-n singura poză bună de profil poartă un tricou Kappa (brand italienesc). Ce Nicu, n-ai găsit un t-shirt românesc?

Facerea de bine e... 4

Johnny Ionuț (acest Ionuț Ionuț dacă părinții nu-și băteau joc de el să-l boteze și cu nume străin) spune adevărul. Francezii de ce nu pun steagul nostru pe ambalajul Fra? Nemții pe ciocolata Ger?

Da chiar, alții de ce nu vin să culeagă sparanghelul nostru?

Așa-i românul, mereu cu capul plecat. Bine zis, Johnny Ionuț.

Facerea de bine e... 5

Sînziana, mesajul tău mi-a ajuns la aortă, dar vezi că ăla-i drapelul irlandez. Iar o să creadă prietenii invidioși din România diverse despre tine din moment ce jonglezi între Italia – Irlanda. Sărbători fericite de aici din Ciad.

Facerea de bine e... 6

Corect. Nimănui nu îi pasă de noi. Mai puțin spaniolilor. Ălora le pasă.

La naiba, iar am pierdut la „Cine spune o porcărie mai mare fără legătură cu subiectul în cauză și arată că e limitat!”. Nu-s bun la jocul ăsta.

În încheiere…

Facerea de bine e... 7

Mai e ceva de zis?

Pentru cei care trăiesc într-o fantasmă națională-patriotico-retardă, ciocolata Rom nu este a poporului, ori vreun produs 100% românesc. Nu mai trăim în vremurile alea. Nu mănânci ciocolată Rom ca o dovadă de iubire față de țară, conducând Logan și ronțăind jumări.

Rom e parte din Kandia. Care e parte din Cadbury. Care e parte din Kraft. Care a acaparat cam 70% din piață (conform Wiki).

E ciocolată, nu „Pământ Românesc”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Texte pe mail: