Influențăreala-n chiloți, sport de performanță

  Am dubii că s-au terminat știrile serioase din lume. Dacă ne raportăm doar la politică și cultură (concerte, film, teatru) am putea avea știri 24 de ore fără întrerupere și repetiție, atât de multe informații există.

Despre sport nici nu mai vorbesc.

Nu știu când s-au terminat informațiile relevante despre sport și performanțele sportivilor de s-a hotărât că-i timp și spațiu ca cineva să scrie un material despre femeia care a încercat să intre goală pe teren la SuperBowl 2020.

Probabil n-a mai fost nimic de zis despre fotbal, baschet, tenis, canotaj, dans, oină și alte zeci de sporturi care nici măcar nu se practică-n România, dar sunt incredibil de interesante, că s-a găsit timp și spațiu pentru o pastișă despre influențărița care a vrut să-și dea un șpiț carierei alergând goală pe gazonul unei arene sportive.

Știu, știu, „e pentru trafic”. Nu-i mereu pentru trafic? Nu-i scopul mizeriei informative să aducă trafic?

Nu-i presa modernă un tun de informații care te anxietează sau îndobitocesc?

De apreciat că o astfel de știre a fost documentată. Jurnalistul împuternicit cu responsabilitatea unei astfel de știri și-a luat rolul în serios și s-a documentat: câți fani a avut influențărița înainte și după năzbâtie. Ce a declarat după? Ce a postat după? Ce planuri are? Nu-i putem ține pe oameni neinformați. Care mai e rolul nostru?

Există și un istoric pentru așa ceva.

Anul trecut a mai intrat o femeie goală pe o arenă sportivă. Presa quality s-a hotărât să-i reamintească povestea, să vadă lumea ce simplă e calea spre succes: te dezbraci și alergi. Atât. Uite poze cu ea înainte și după succes. Acum să facă și alții la fel.

Ce zic femeile din presă? Jurnalistele? Nu știu, probabil că ele s-au chinuit pentru carierele lor, n-au alergat goale prin redacții pentru succes.

Aștept să transformăm în sport cu acte-n regulă această goană disperată după statutul de vedetă. Să avem pe seama a ce să facem trafic.

One Response

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Texte pe mail: