Georgeisme
Numele meu este anxietate și am George Bonea.

Stai puțin… Burnei n-are voie, dar RMGC da?

În cealaltă bulă românească, aia în care oamenii nu se ceartă de la vegani, căsătorii gay și mizerii dragniene, există medici precum Gheorghe Burnei.

Burnei a fost erou intergalactic până l-au mazilit cei de la Casa Jurnalistului și au scos la lumină faptul că omul făcea experimente pe copii. Pragmaticii spun că a salvat multe vieți și că scopul scuză mijloacele.

Mna, asta rămâne de dezbătut în justiție și-n sufletul fiecăruia.

Eu am dat peste acest text din care am aflat că Burnei și-a tras agenție de PR. Și nu pe oricine, ci pe mai vechii prieteni de la „More than Pub”. Pentru cine nu știe cine-s cei de la More than Pub, vă reamintesc articolul despre anunțul lor de angajare de acum câteva luni. Când căutau ei un om care să facă DE TOATE!

Ruxandra Predescu, autoarea blogului de mai sus, spune foarte frumos și decent despre asocierea dintre medicul Burnei și agenția de PR. Înțeleg tentația celor de la More than Pub de a se transforma în „PR-iștii Diavolului”, pentru că rolul de avocat era deja luat.

Vă dați seama că dacă, printr-o minune, Burnei scapă basma curată și se demonstrează că e un geniu astral, More than Pub va avea o tumoare de ego imposibil de operat. Burnei va avea nevoie de Ciomu și Mengele pentru a readuce agenția de PR la viața pământeană.

Dar scenariul ăsta sună la fel de realist precum „FCSB, câștigătoarea Champions League!”.

Oricum, alta era problema.

E drăguț că oamenii încep să taxeze bijniss-urile din spatele oamenilor cu un caracter discutabil. Foarte etic, moral, ponei roz și curcubee.

Dar de ce Burnei n-are voie să fie reprezentat de o agenție de PR? Și de ce agenția aia (oricare) e nașpa că face asta?
Pentru un colos precum RMGC s-au încins creiere celebre ale publicității românești. Publicitari vedetă și-au pus semnătura pe lucrări care au avut ca scop convingerea românilor că-i ok să se foreze la Roșia Montană.

Ok, Naumovici a primit ceva sudălmi, dar icoana lui s-a curățat repejor pentru că „Batman, Batman”.

Dar ăștia care lucrează pentru Volkswagen? Se descoperă că au trucat ceva pe la motoare, au poluat în draci și ecologiștii români stau cu mâinile-n sân?

Ca să nu mai vorbesc de alte zeci de corporații despre care se știe că mint, ori că promovează tot felul de bombe cu ceas pentru corpul uman.

Politicieni? Partide? Atâtea mizerii umane și cu S.R.L. sau S.A. în coadă au agenții în ajutor. La ăia nu mai e nasol?

Ăia au voie să fie reprezentați, să fie cocoloșiți de agenții, ba chiar, ironic, să mai primească și premii pentru tot felul de campanii creative, dar Burnei n-are voie.

Păi cum vine asta, pentru unii mumă și pentru alții More than Pub?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nu mai bine te abonezi și-ți trimit eu un newsletter frumos din când în când? O să-ți placă.
Nu mai bine te abonezi și-ți trimit eu un newsletter frumos din când în când? O să-ți placă.