Prost nu-i ăla care vinde mască fashion, ci ăla care o cumpără

La început de pandemie Ana Morodan se dădea cu capul de ecranul telefonului (apăsând pe înregistrare video înainte) pentru că nu mai avea unde să se spele pe cap. Ce? Asta o durea pe femeie, lăsați prostiile cu morți, bolnavi… poate că morții au murit spălați pe cap, nu ca biata Morodan.

Se obișnuise s-o despăducheze cineva la un salon și era deprimată că mai avea doar o singură opțiune: să se spele singură (ca săracii). Sau Dâmbovița.

Nu știm ce s-a întâmplat între timp, dacă s-a mai spălat vreodată.

În video-ul respectiv, taxat de cam tot ce înseamnă ființă rațională din România, Morodan ne spunea că oamenii exagerează, că nu-i nimic grav și alte variațiuni pe temă.

La scurt timp după, spălată de valuri cu sudălmi și explicații de la oameni mai pricepuți în ale sănătății, karma a avut grijă de Morodan și a fost „pedepsită” de Pro TV cu o emisiune tip divertisment fast-food. Vedeți, dacă exagerați îndeajuns de mult în nimicnicie poate prindeți vreun post la Pro.

Acum aflu că Morodan a scos o colecție de măști de protecție.

Păi cum să nu faci un ban pe seama milogilor de statut? Cum să nu-ți exploatezi clonele nereușite? Câți reduși n-ar băga 230 de lei în buzunarul Anei Morodan ca să-i poarte produsul și să se simtă cineva cu jumătate de față?

Dacă unii dintre voi credeți cu tărie că săracii analfabeți nu ar trebui să voteze ce părere aveți de cei care-și cumpără măști de la Morodan? Cât valorează votul lor?

2 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Texte pe mail: