Numele meu este anxietate și am George Bonea.

Mă doare Billa

Vă povesteam de curând că am schimbat cartierul. Și pe unde sălășluiesc acum nu mai am un Mega Image la 5 secunde de ușă. Asta nu-i neapărat un lucru rău, dar despre „viața fără Mega” în altă zi.

Acum Billa este mai aproape. Și tocmai ce am văzut noul lor spot TV și m-am gândit „wow, ce idee super! Hai să merg la Billa, că-i aproape, măricel și n-am chef mereu să parcurg un Auchan pentru câteva lucruri”. Așa că m-am dus la Billa.


Pentru cine nu știe, Billa a fost cumpărată de Carrefour, dar trebuie să se decidă Consiliul Concurenței dacă e totul cușer și abia apoi o să vedem cum magazinele Billa vor dispărea cu desăvârșire. Până atunci putem spune că acest bijniss e ținut pe perfuzii pentru că domnul Billa (inventatorul magazinelor cu același nume) și-a manifestat intenția de a le vinde, deci așa și prin urmare, de a-și băga picioarele.

Revenind la magazinul din zona mea.

Vă mai amintiți când mă plângeam de cei de la Mega Image-ul din zona Dristor că au amenajat o parcare și preferau s-o vadă goală decât să ajute un cartier sufocat? Și apoi s-au sesizat și au făcut abonamente? Drăguț.

14571865_1416189521729423_113418322_o

La Billa  situația e exact invers. Parcarea de sute de locuri e plină. Și nu de clienți. Pur și simplu își lasă oricine mașina în spațiul ăla. Și asta-i super, dar știți cum e românul: să nu-i dai un deget că-ți ia mâna și-și face… treaba cu ea. Așa s-a ajuns ca-n parcarea Billa să fie târg de rulote, cimitir de dacii și locul unde-și parchează dubele ăștia care pot pleca acasă cu mașina de serviciu. Și măcar de le-ar parca civilizat, pe un loc. Dar în unele cazuri sunt trântite aiurea în drum.

Dar trecem de parcarea total neatrăgătoare și ajungem în magazin. La intrare n-am găsit niciodată (de când mă tot duc) coșuri. Nimeni nu aduce coșurile de la casele de marcat la intrare.

14585597_1416189488396093_366887825_o

Dacă ai ceva bagaj la tine nu-l poți lăsa în vestiarul de la intrare pentru că majoritatea ușilor sunt blocate. Lipsesc cheițe și în unele sertare sunt gunoaie.

Așa că intri cu bagaj de afară. La intrare nu-i pază să arăți ce ai la tine. N-o să-i găsești.

Magazinul e neprietenos, ciudat organizat și ofertele sunt obositor așezate. Unele etichete nu corespund. Nu înțelegi întotdeauna ce, cum, care preț.

Că-s 5 sau 50 de clienți sunt mereu doar două case deschise. N-am văzut niciodată (de când mă duc) să fie mai multe. Și m-am dus la ore diferite, întâmpinând diferite valuri de clienți. Nimic schimbat.

Din păcate magazinul arată trist, murdar, îngălat.

14625599_1416189515062757_704609863_o

Dar știți care este partea cu adevărat tristă? Că se consumă bani aiurea. Știm că Billa o să se-nchidă/o să plece. Cineva o s-o cumpere și gata. Atunci de ce să mai cheltui bani pe spoturi TV precum cel de mai sus? Știu că există un buget și subalternii domnului Billa au prezentat cifre cu target-uri pentru 2016-2017, dar afacerea e pe moarte. Gata, închideți șandramaua și dacă vă rămân bani faceți altceva cu ei. Serios, se pot face lucruri extraordinare cu 30-40.000 de euro cât costă un spot TV.

Când o să plece Billa din țară o să uite lumea că a existat (un alt) magazin. Dar dacă lasă în spate o donație substanțială către o cauză, oricare…

Dar mna, eu nu știu bijniss.

Uite alții ce povești frumoase au la cumpărături.

[subscribe2]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nu mai bine te abonezi și-ți trimit eu un newsletter frumos din când în când? O să-ți placă.
Nu mai bine te abonezi și-ți trimit eu un newsletter frumos din când în când? O să-ți placă.