Începând cu sportivi care ne încurajează să mâncăm margarină, să bem Cola, ori să ne-mbrăcăm cu haine cusute de copii de 11 ani, până la artiști care se afișează-n condiții jenante, ori spun mizerii de dragul unor produse.
Tot ce am enumerat mai devreme, plus multe altele, sunt acte de prostituție. E o curvăsăreală modernă, dar în ansamblu tot dracul ăla e: îți vinzi corpul/imaginea pentru plăcerea altuia și pentru bani.
Cântărețul Robbie Williams a apărut într-o reclamă pentru o cafea din Elveția (ooo, renumitele culturi de cafea din Elveția!), spot în care încurajează Franța la Euro 2016 și pariază pe un 3 la 0 împotriva României. Și nu-i nimic supărător aici. E chiar destul de realist. Ok, e prea emfatic, dar tot adevărat.
E amuzant că s-au găsit unii români să-l muștruluiască și să-i spună pe Facebook să nu mai vină niciodată în România. Vă dați seama că râd și culegătorii de cafea din Elveția auzind inepția asta.
Robbie Williams a ajuns la un asemenea nivel de celebritate încât ar putea să spună și că România e o țară oribilă și tot ar strânge 30-40.000 de oameni la un concert. Pentru că fanii lui adevărați îl apreciază pentru muzică, nu pentru păreri. Și Tudor Gheorghe a spus că-l susține pe Ponta la alegeri și-a pupat PSD-ul în transafiri, asta nu mă oprește să-i apreciez muzica.
Da, putem spune că-i de rahat gestul lui Robbie, dar chiar ne pasă? Cine știe câți bani a primit pentru replicile alea (cel mai probabil scrise de un publicitar). Bine că n-a spus „România, țară de rahat!”. Pentru suma potrivită sigur o făcea și-n 2017 își programa un concert în țară doar pentru a ne arăta că indiferent de ce spune, tot umple un stadion.
Ne pasă prea mult de ce spune un om într-o reclamă la o cafea. Mult prea mult. Adică serios, după ultimele alegeri nu cred că-i cineva care ne poate înjura mai tare ca noi.