Numele meu este anxietate și am George Bonea.

Doamnelor, nu vă mai certați

De câteva zile văd glume, video-uri și meme-uri cu și despre o păruială între raperii Cheloo și Guess Who. Am prins din zbor informații, un scurt istoric al certurilor, și am zis să nu las două fete să se bată ca tutele pentru nimic. Vă dau piesele lor în ordinea cronologică a scandalului.

Totul a-nceput de la cioaca asta făcută de Bendeac:

Gata domnișoarelor, liniște și pace.

Am înțeles că Guess Who e „copilul” celor de la Paraziții. Știam eu ceva din vremurile când Atomic TV difuza piesa „A.N.O.N.I.M.”. Apoi Guess Who n-a mai stat în spatele blocului cu Cheloo&Ombladon și cică s-a împrietenit cu Moga și ceilalți „fraieri” care au haine de firmă, papă la restaurante bune și au bani de buzunar.

Practic Guess Who a lăsat golăneala aia dură de cartier pentru golăneala de show bizz. Cam ce a făcut și Puya. N-a mai spus că vedetele-s de rahat, ascuns după blocurile gri, ci s-a băgat în cârdășie muzicală cu ele și-a cântat că viața-i de rahat și decadentă la braț cu vuvuzele muzicale.


Dacă astea e greșeala lui Guess Who cred că el e singurul care trebuie să-și ofere iertare. Măcar să fie ăsta cel mai mare păcat al lui, faptul că a părăsit underground-ul în care se moare de foame cu orgoliu pentru puțină frișcă. Da bă, bine, a părăsit „cauza”, s-a vândut, s-a dat cu ăilalți, s-a mânjit, e pătat, s-a „prostituat”. Știți ce? I se rupe lui de d-astea din mașina lui bună și din casa lui branșată la căldură.

Cheloo, moralistul *ulii, face de ani buni același lucru, doar că se ține tare în versuri și-o varsă periodic p-aia cu ura de alții, homofobia, heităreli și cât de plictisit e el de societatea asta. Pe unde prinde ocazia face pe mucalitul, să vadă lumea ce coloană vertebrală are el și cum nu și-a schimbat niciodată viziunea.


Un Cheloo sincer ar cânta despre masculinitatea pe care ține s-o afișeze cu înverșunare, de parcă se chinuie să ne convingă de ceva, despre frustrările copilăriei, cum alții aveau și el nu, și despre ce alte probleme cu mămica&tăticu a mai avut. N-are încă maturitatea să cânte lucruri serioase, dă m*ie la efeminați că-i mai ușor.

Să gândești la fel de atâția ani e un semn că n-ai învățat nimic. Să gândești la fel de înrăit ca la 20-25 de ani e un semn că viața nu te-a învățat nimic.

Măcar Ombladon e prea prăjit să mai conteze. Ombladon este acest Benjamin Button care nu pare să se maturizeze niciodată. Întinerește în cuget și smintiri.

Revenind la maștera lui Guess Who, Cheloo uită că faci bani frumoși din a aduce audiență unui pușcăriaș, vinovat într-o mai mică sau mai mare măsură pentru faptul că n-are și Cheloo o țară civilizată. E bine să stai maimuțică la TV pentru câteva mii pe lună și să dai cu clonțul că alții cântă cu Smiley?

Cât despre piese, se aude diferența. Guess Who o dă mai așezat, mai împăcat cu trecutul (ăla care a fost între el și Cheloo, naiba știe), pe când Cheloo rămâne același tare în gură, aceea vidanjă de ură și golan care dacă nu știe să o zică bine o să-ți dea una când te prinde.  N-aiumor.

Guess Who, recunoaște că te-ai „vândut” ca să doarmă Cheloo liniștit în patul lui dintr-un apartament aflat în „cartierele dure și periculoase”. Să viseze frumos cu capul pe o pernă plină cu bani veniți de la Varan și câștigați la aceeași masa cu oameni pe care sigur nu-i apreciază.

P.S. – tot astăzi am flat și de suleala dată de DOC celor de la Paraziții. Finuț.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nu mai bine te abonezi și-ți trimit eu un newsletter frumos din când în când? O să-ți placă.
Nu mai bine te abonezi și-ți trimit eu un newsletter frumos din când în când? O să-ți placă.