Cum am distrus viața și copilul unei angajate Nestle

În cel mai nou episod al vlogului meu relatam o povestioară cu o mămică lezată de vulgaritățile spuse de mine într-un spectacol și considera că vorbele mele au distrus viitorul copilului pe care-l adusese la show.

La finalul reprezentației femeia mi-a spus că n-a fost încântată de limbaj, a ținut să-l anunțe și pe patron (s-a dus cu pâra!), dar cel mai interesant e că a postat pe Facebook-ul locației o pledoarie despre „umorul de trotuar”, limbajul degradant și alte platitudini despre cum femeile ar trebui să se impună, să fie tratate cu respect și să nu accepte trivialitatea.

Pentru că trivialitatea pute și pătează ținuta fashion de mall.

N-am putut să mă abțin, așa că după ce am citit mesajul postat de ea am intrat pe profil s-o studiez. Nu mă condamnați, toți faceți asta! Ipocriților…

Primul lucru pe care l-am remarcat era că și pe social-media se dădea la fel de prețioasă ca-n viața reală.

Și apoi a picat bomba: lucrează pentru Nestle. Nu spunea ce, dar după aere ai spune că-i cel puțin aia care-i face cafeaua vreunui șefulache.

Imediat pe umărul meu a apărut personajul ăla pe care-l îndrăgesc, mic, rău și sincer:

Ai de capul organului meu reproducător, corporatista asta s-a simțit mânjită de limbajul și conduita ta? Asta care culege bumbac modern pentru una dintre cele mai sinistre corporații din lume?

Ce rahat putea să pățească plodul ei de la o „pulă” spusă de tine, din moment ce dă cu cartela pentru ăia care ar băga zahăr și-n scutece, nu doar în mâncare?”

Am încercat să-l temperez, până la urmă femeia n-are nici măcar o vină că lucrează pentru Nestle.

Nu coaie, e de vină! Că dacă-i așa preocupată de plozi și d-astea se angaja la vreun ONG, o casă de copii, nu la caracatița aia consumeristă de Nestle. E o sclacktivistă d-aia de carton. Sunt pline clădirile de birouri cu astfel de oameni. Ființe triste care-și dau seama că-s degeaba, dar se leagă de câte o cauză ca să-și dea un scop. 

Ce, s-a și uitat că Nestle a fost prinsă cu apa de la robinet în sticle de brand? Ori că minorii africani le culeg prețioasa cacao? Bă, n-ai putea spune îndeajuns de multe căcaturi într-un show încât să egalezi porcăriile făcute de compania care-i dă ei un salariu să vină la stand up.”

Of, uneori pare că are dreptate… De cele mai multe ori e virulent și se inflamează până-mi ardele umărul pe care stă.

„Și mai știi ceva? Personal cred c-o doare undeva de ce aude copilul ei. Pur și simplu cred că-i o prețioasă care nu suportă să audă ce nu primește!”

Nu știu ce să mai spun. Cert este că Nestle mi-a dat daună totală când a cumpărat brandul sârb Cipiripi (ciocolată) și l-a transformat într-o chestie incomparabil mai proastă.

DA DA, CUM ZICI TU…

dă cu părerea...

Related Post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.