Aww, ai văzut clipul H&M de sărbători? Mi-a curs o lacrimă…

H&M a lansat o nouă reclamă emoțională

Foarte mulți prieteni, prieteni de pe Facebook (o categorie aparte de prieteni), blogări, vlogări și publicitari au share-uit noul spot H&M. Special făcut cu ocazia sărbătorilor. L-am văzut și eu din moment ce e această isterie.

Da, e frumos. E bine făcut. Foarte bine făcut.

E aproape de o bijuterie cinematografică, un spot bun, făcut de un regizor bun, cadre mișto, lumini, umbre, decor etc. Așa, ca de la un profan cinematografic la unii care știu mai multe despre Wes Anderson, ori se flatulează singuri că știu.

Dar… un mare DAR și nu de Crăciun.

Cu ocazia sărbătorilor de iarnă să nu uităm de lucrurile cu adevărat importante. Și nu, nu vorbesc despre „să dăruim”, „să fim mai buni” și „să fie pace”. Ci despre faptul că iarna și Crăciunul sunt adevărate plase de pescuit pentru firme și corporații.

În timp ce ți se umezesc ochii  la noul spot H&M, în care foarte inteligent n-avem nici măcar o trimitere la țoale, nu uita că sunt o corporație. Care produce haine prin  πzderia în cine știe ce condiții. S-au scris și făcut multe documentare despre H&M și alte corporații de genul.

De sărbători încearcă să nu mai crezi orice rahat emoțional. Că așa se face treaba. Vezi exemplul H&M. N-au spus nimic despre cârpele lor pentru că oamenii sunt reticenți și plictisiți de publicitatea pe față. Dar EMOȚIA! Asta e altă poveste. Mese în familie, brazi împodobiți, lacrimi, urși polari, oameni care zâmbesc cretinoidic, lacrimi, durere etc.

Dacă H&M ar depune măcar 5% din efortul pe care-l manifestă în campanii și reclame pentru haine chiar ar merita bani. Sau mai bine: să dea banii ăia de reclame celor care le cos hainele prin dughene. Asta da reclamă!

Cumpără! Cumpără! Cumpără!

Asta vor, de fapt, cu toții!

Așa că dacă ți-a plăcut spotul H&M pentru că e bine făcut și e artistic, super! Merită câteva premii d-alea publicitaristice care fac domeniul să pară relevant speciei.

Dar dacă te-ai udat la chiloței și-ai rupt cardul prin H&M imediat ce l-ai văzut… știu niște psihologi buni. Și o palmă grea.

DA DA, CUM ZICI TU…

dă cu părerea...

Related Post

One Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *