2030: Taximetriștii se revoltă împotriva mașinilor autonome

E anul 2030. România. S-au schimbat câteva lucruri, dar nu prea multe. Clujul e de două ori mai mare, bogat, curat și civilizat decât Bucureștiul, Craiova are trei autostrăzi suspendate și-n Vaslui criminalitatea a scăzut, fiind permisă, legal, doar într-o singură zi din an. E o tradiție.

În București tot Firea e primar.

A încercat pentru funcția de președinte, dar românii au preferat să voteze cu Pandele, soțul.

Cum arată Capitala? O permanentă decorare. Ziua și decorul. S-au dus vremurile când vedeai butaforie de Crăciun și Paște. E 11 aprilie? Peste tot cartoane cu Sfântul Farmutie. 30 iunie? Led-uri în tot orașul cu Sfântul Ghelasie. 5 octombrie? Pictura sfintei Haritina îți zâmbește de pe toate blocurile. A doua zi o dau jos că-i ziua apostolului Toma.

În București nu mai e Uber de 13 ani.

A fost o răscoală nasoală în 2017 și oficialii au fost forțați să blocheze aplicația. S-au bătut taximetriștii cu armata, au dat drumul la maimuțe, au scos bâtele. Horror.

Când s-a inventat taxiul cu remorcă, în 2024, au vrut să scoată și RATB-ul din București, dar încă n-au reușit. Așteaptă să se strice și ultimele trei autobuze rămase.

Problema e că Tesla, mașina electrică în stare să meargă singură, are acum un preț accesibil. Și-o pot permite chiar și asistații social, care cu voia Olguței Vasilescu au ajuns la un ajutor de 3500 de euro/lună.

Taximetriștii se revoltă și spun că nu-i normal să se legalizeze autoturismele care merg singure. Ce, robotul ăla are atestat? A făcut școala de șoferi? Robotul plătește taxe? Nu! Păi să nu meargă. Cine-i prins cu robot la mașină să… să rămână fără… nu știu domnule, să nu mai meargă! Să folosească taxiul.

Statistica – din 2030 – arată că automobilele care merg singure sunt implicate în maxim 5 accidente pe an.

Da, dar ați văzut că mori oameni nevinovați? Păi ce, știe robotul să vireze o groapă ca omul? Nu știe!”, a declarant un taximetrist.

„Domnule, eu fac taximetrie de 30 de ani. Le-am văzut pe toate. Nu merge asta cu roboții. Cu ei nu poți să vorbești, ăla nu știe meserie. Chiar așa, am ajuns să ne conducă roboții”, a declarat același șofer.

Între timp firma Pelicanul și-a extins afacerea și acum în București nu sunt doar taxiuri de Ilfov, ci și de Brașov, Deva și Ialomița.

În Franța, Germania și Anglia transportul public e robotizat și punctual la secundă. Dar ăia sunt în HUE (Hyper-Uniunea Europeană) și noi am fost retrogradați în PUE (Pielea Uniunii Europene).

 

 

DA DA, CUM ZICI TU…

dă cu părerea...

Related Post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *